Власник схвалив запит, але турист з ним не зв'язується - що робити?

Власник: Я відповів на запит туриста (схвалив запит або відповів на його питання в чаті), а він зі мною не зв'язується - що робити?

Туристи можуть відправляти відразу кілька запитів на бронювання різних квартир. Це підвищує їх шанси на позитивну відповідь від власників. Надалі вони вибирають одну зі схвалених квартир і переходять до бронювання та оплати.

Таким чином, це цілком нормально коли ви (власник) схвалили запит, а турист вам не відповів і не забронював її. Як правило, це означає, що хтось схвалив запит цього ж туриста раніше або турист просто вибрав іншу квартиру для бронювання.

Миттєве бронювання

Якщо ви хочете щоб кожен запит 100% закінчувався оплаченим бронюванням - ведіть календар зайнятості і підключайте собі "Миттєве бронювання".

2017-03-01_1805

Миттєве бронювання дозволяє (за умови що ви 100% акуратно ведете календар зайнятості) максимально автоматизувати процес бронювання - вам більше не доведеться вручну підтверджувати кожен запит, запити будуть підтверджуватися автоматично, на підставі вашого календаря зайнятості, і туристи відразу переходитимуть до оплати.

Бронювання за запитом

Бронювання за запитом (включено за замовчуванням) передбачає, що власник НЕ веде календар зайнятості, а отже для кожного запиту від туриста, потрібно окреме підтвердження від власника. Це передбачає як те, що частина запитів від туристів, залишаться без відповіді, так і те, що частина схвалених запитів від власників, будуть проігноровані туристом (тому що він вибере ін. схвалену квартиру).

Іншими словами, найкраща відповідь на питання "що робити" - вести календар бронювання і підключити собі миттєве бронювання. Тоді непродуктивне спілкування з туристами зникне абсолютно.

Якщо з якихось причин, підключити миттєве бронювання не можливо - ми рекомендуємо:

Відповідати на запити туристів оперативніше. Про новий запиті вам приходять SMS, email і повідомлення на сайті.

Очевидно, що той хто відповідає на запит через кілька годин (а не хвилин), дуже часто ставить запитання, якому присвячена ця стаття. Швидше відповідаєте - більше клієнтів.

Вести календар зайнятості. Це не складно, його можна синхронізувати з календарями зайнятості на ін. сервісах.

Якщо квартиру забронювали на нашому сайті - календар заповниться автоматично, якщо ви розміщені на кількох сайтах, то налаштувавши 1 раз синхронізацію, ви отримаєте актуальний календар на всіх сайтах. Дані будуть передаватися автоматично.

Ви повністю позбудетеся від запитів стосовно зайнятих за фактом дати. Це заощадить вам дуже багато часу.

Включити собі миттєве бронювання. Це не жарт. Якщо запит на включення відхилили - виправити виявлені недоліки і включити ще раз.

Сучасні туристи, в гарному сенсі, розпещені сервісом. Вони не хочуть обдзвонювати квартири, вони хочуть бронювати в 1 клік. Якщо немає часу займатися власною квартирою - віддайте її на обслуговування ріелтору з умовою, що буде включено миттєве бронювання.

Ви не повірите наскільки збільшиться кількість бронювань.