Чому краще бронювати через сайт
Зміст:
- По телефону про бронювання домовитися - на вулиці опинитися
- Договір оферти між учасниками бронювання укладається тільки при оплаті через сайт
- Захищаємо учасників бронювання від самих себе за допомогою штрафних санкцій
- Хочеш відгук залишити про власника? Така можливість є у тебе
- Власник не має доступу до грошей, поки ви не заселилися в оплачені апартаменти
Причина № 1
Домовлятися по телефону не надійно, така домовленість не має юридичної сили.
Власник не зобов'язаний вам нічим, до тих пір, поки не укладено договір оферти, який в свою чергу укладається після оплати через сайт.
Усна домовленість (або листування в чаті) не має ніякої юридичної сили. Це означає, що якщо вам пощастить, то ви знімете саме ту квартиру, яку переглядали, саме в тому стані, в зазначені вами дати і за зазначені вами гроші.
Якщо ви бронюєте заздалегідь (за кілька тижнів, за місяць) - велика ймовірність, що про усну домовленість з вами просто забудуть і випадково здадуть квартиру іншому.
Ви ж не хочете провести відпустку в пошуках житла, коли по приїзду виявиться що квартира вже здана, розмови з вами власник не пам'ятає і взагалі «давай до побачення»?
Можливостей зіпсувати самому собі відпустку безліч, їх просто неможливо перерахувати в одній статті. Ви просто повинні запам'ятати і зробити висновки - усна домовленість з власником НЕ зобов'язує його виконувати ці домовленості. А оплата через сайт - зобов'язує, чому - читайте нижче.
Чому потрібно оплачувати бронювання через сервіс
Причина №2
У момент оплати між користувачем, сервісом Vlasne і власником укладається договір оферти, в якому інтереси туриста і власника захищені.
Це означає, що:
- якщо вас не заселили в заброньовану квартиру;
- якщо квартира в реальності виглядає зовсім по іншому, ніж на фотографіях (фактично інша квартира);
- якщо по приїзду виявилося, що квартира коштує в 2 рази більше;
- якщо її вже здали комусь і.т.д.
Ви можете звернутися в тех. підтримку сервісу і вам повернуть гроші в повному обсязі + ми постараємося допомогти вам в оперативному зняття ін. квартири. Якщо такий інцендент трапився - звертайтеся в перший же день.
Причина №3. На власника, який не виконав умови договору = не заселив вас в оплачену (через сайт) квартиру - буде накладено штраф у відсотках від вартості бронювання, мотивуючи його таким чином стежити за якістю наданого їм сервісу.
У разі, якщо власник скасує оплачене вами замовлення - йому також доведеться заплатити штраф у% від суми бронювання.
Причина №4. Крім того, ви як турист, який оплатив бронювання маєте право залишити відгук про наданий власником сервісі.
Власники вкрай слабо зацікавлені в отриманні як штрафів, так і негативних відгуків. Тому в разі оплати бронювання через сайт - вони зроблять все щоб турист заселився в строк, за обумовлені гроші і отримав тільки позитивні емоції. Як мінімум тому, що ризикують своїми грошима і репутацією.
У той час як домовляючись усно, власники не ризикують нічим. Вони вам нічим не зобов'язані, вони не ризикують отримати штрафні санкції від сервісу і навіть не ризикують репутацією, тому що залишити відгук може тільки той хто бронював через сайт (це зроблено для того, щоб відгуки залишали тільки реальні люди, які забронювали квартиру).
Причина №5. Повернення грошей. Механізм передачі грошей від туриста власнику.
Коли ви оплачуєте бронювання через сайт, вам на пошту, в SMS і в інтерфейсі бронювання видається спеціальний код. Цей код ви передаєте власнику тільки після успішного заселення в оплачені вами апартаменти. Тільки за допомогою нього він зможе вивести гроші, які ви заплатили за бронювання зі свого аккаунта на нашому сайті. Іншими словами, власник вкрай зацікавлений зробити все, щоб ви були задоволені, тому що саме ви, віддаючи йому код, по суті передаєте гроші.
Ми вкрай рекомендуємо користуватися нашою системою бронювання.Тільки бронюючи і оплачуючи через наш сервіс, ви захищені від втрати грошей, часу і нервів.
Просто отримуйте задоволення від подорожей. Вдалих вам бронювань!
Соціальні мережі