Як забронювати квартиру подобово?
Зміст:
На сайті доступні квартири з двома типами бронювання: миттєве і бронювання за запитом.
Миттєве бронювання
Просто вибираєте вільні дати в календарі зайнятості на сторінці оголошення та переходите до оплати. Ми рекомендуємо звертати увагу в першу чергу саме на квартири з включеним миттєвим бронюванням. Такі квартири легко знайти - вони відзначені в каталозі відповідним написом і після вибору дат ви відразу переходите до форму оплати.
Чому варто звертати увагу в першу чергу на квартири з включеним миттєвим бронюванням?
Тому що це найшвидший і надійний спосіб забронювати апартаменти, власники таких квартир дуже дисципліновані, ведуть календар зайнятості і з ними практично ніколи не виникає проблем. Рекомендуємо!
Бронювання за запитом
Просто вибираєте вільні дати і відправляєте запит на бронювання. Відправляючи запит, ви по суті питаєте власника чи вільна його квартира на обрані дати.
Також ви можете поспілкуватися з власником за допомогою вбудованого чату.
Якщо квартира вільна, то власник схвалює ваш запит або скасовує його. Ми рекомендуємо відправляти одразу кілька запитів на різні квартири, щоб знизити час очікування. Вам залишиться тільки вибрати зі схвалених запитів вподобану квартиру і перейти до оплати (факт оплати = бронювання, відправка запиту - не дорівнює бронюванню).
Після оплати, власнику і туристу додатково висилаються повні контактні дані обох сторін для подальшої комунікації один з одним.
Як оплатити бронювання?
Ви оплатили бронювання на сайті, це означає що на руки власникові вам нічого оплачувати не потрібно (за винятком якихось додаткових послуг, наприклад, трансферу з аеропорту, про які ви домовляєтеся окремо).
Все що вам потрібно зробити, після успішного заїзду в оплачені апартаменти, передати власнику спеціальний код бронювання. За його допомогою він розблокує гроші, оплачені вами, і зможе їх вивести, наприклад, на банківську карту.
Цей код можна знайти в інтерфейсі бронювання, в листі про успішну оплату і в СМС, яке приходить після успішної оплати.
Нюанси
Найчастіше на сторінці оголошення є також і телефон власника (є варіанти, коли телефон прихований і доступний тільки інтерфейс бронювання - це залежить від способу публікації, який обрав власник). Ви можете уточнювати нюанси як в чаті з власником, так і по телефону, проте бронювання ми вкрай рекомендуємо оплачувати через сайт.
Чому краще оплачувати через сайт і що буває коли домовляєтеся з власником на словах.
Якщо щось пішло не так з вини власника (наприклад, виявилося що квартира вже здана і власник пропонує іншу), ви завжди вправі відмовитися від заселення і не передавати йому код. У той же день про ситуації, що склалася потрібно повідомити наш сайт (в чаті, по телефону або за допомогою листа).
Ми повернемо 100% сплачених вами грошей, а на власника буде накладено штрафне стягнення згідно з договором. Крім того, ви отримаєте суттєву знижку на наступне замовлення і ми постараємося зробити все що в наших силах, щоб допомогти вам підібрати квартиру.
Соціальні мережі