Як туристу зв'язатися з власником?
Після того, як турист відправить запит на бронювання - він може спілкуватися з власником в інтерфейсі бронювання за допомогою чату.
Після успішної оплати бронювання, туристу і власнику надсилається (на пошту і в SMS на телефон) повний набір контактів один одного.
Крім того, в деяких оголошеннях (в залежності від типу публікації, яку вибрав власник) телефони власників відкриті відразу. Таким власникам можна дзвонити по телефону, якщо вам не вистачає можливостей текстового спілкування через чат.
Нюанси:
- Незалежно від того, яким чином ви спілкуєтеся з власником, ми рекомендуємо вам бронювати (оплачувати) квартиру через сайт. Тільки в цьому випадку ми можемо захистити ваші гроші і вберегти від потенційних проблем.
- Будь ласка, не плутайте технічну підтримку сайту і безпосередньо власників. З власниками ви можете зв'язатися в режимі чату після відправки запиту на бронювання або за телефонами на сторінці оголошення (якщо власник вибрав режим публікації з телефонами). Телефони на сторінці Контакти - це технічна підтримка сайту.
- Чому не варто бронювати квартиру по телефону
І найголовніше - простіше, швидше і значно дешевше в кілька кліків відправити запити до квартир, що вас зацікавили, а потім просто забронювати одну зі схвалених (або відразу забронювати квартиру з включеним миттєвим бронюванням).
Обдзвонювати 10-20-30 квартир, з'ясовуючи одні й ті ж питання, уточнюючи ціни і.т.д. - це намарно витрачений час, гроші і нерви. Бережіть свій час, нерви і гроші!
Соціальні мережі